بزرگ اداره اردبیل رهاسازی اردبیل رهاسازی

بزرگ: اداره اردبیل رهاسازی اردبیل رهاسازی پرنده شکاری زیستگاه طبیعی استان اردبیل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پیشنهاد خوب برسد بیرانوند می‌رود/ بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است ، گرشاسبی

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید بانک مرکزی پاسخی به نامه این کلوب جهت تخصیص داده شده است ارز نداده است. 

پیشنهاد خوب برسد بیرانوند می‌رود/ بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است ، گرشاسبی

گرشاسبی: پیشنهاد خوب برسد بیرانوند می رود/ بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است

عبارات مهم : قانون

سرپرست کلوب پرسپولیس می گوید بانک مرکزی پاسخی به نامه این کلوب جهت تخصیص داده شده است ارز نداده هست.

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست کلوب پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، راجع به پرسشها مالی کلوب پرسپولیس و این که این کلوب هنوز پیش قرارداد فصل تازه را به حساب بازیکنان واریز نکرده هست، اظهار کرد: ما هنوز نتوانسته ایم بخشی از پول فصل تازه بازیکنان را به حساب ارزش واریز کنیم ولی با این حال بازیکنان از ما حمایت کردند. خدا شاهد است از این حمایت من روحم هم خبر نداشت ولی بازیکنان لطف کردند و در این شرایط با این حرکت نشان دادند که در تیم پرسپولیس هم دلی وجود دارد. این کار بازیکنان نشان دهنده ارتباط خوب و تنگاتنگ کلوب با بازیکنان است.

ما تا به حال صادقانه و روراست با بازیکنان واکنش‌ها کرده ایم و هر چه پول باشد بین همه تقسیم می کنیم و اگر هم نداشته باشیم تلاش می کنیم که پول به کلوب بیاوریم. بازیکنان می دانند تا این لحظه هیچ ناخالصی در گفتمان ما وجود ندارد. به خاطر همین تیم منسجم و یک رنگ به کارش ادامه می دهد. امیدواریم هفته آینده اسپانسر ما مبلغ قسط اول خود جهت فصل تازه را پرداخت کند تا با این پرداختی مسئله پیش قرارداد بازیکنان را حل کنیم.

پیشنهاد خوب برسد بیرانوند می‌رود/ بانک مرکزی ما را بایکوت کرده است ، گرشاسبی

او در پاسخ به این پرسش که جهت پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی هم چون نیلسون چه کاری انجام داده اید؟ گفت : اگر بدهی های خارجی را ندهیم که با مسئله مواجه می شویم. تا به حال بخشی از این بدهی ها را داده ایم و بخش دیگر آن را نیز پرداخت خواهیم کرد. راجع به پرداخت این بدهی ها ما نیازمند تهیه ارز هستیم. در این باره از بانک مرکزی واقعا تقدیر می کنم که نامه ما را بایکوت کرده هست، نه به ما می گویند ارز می دهیم و نه رسما اعلام می کنند که به ما ارزی نمی دهند. خوشبختانه جواب تلفن ما را هم نمی دهند. ولی با این حال امیدواریم اوضاع ارزی ما هر چه سریعتر درست شود.

سرپرست کلوب پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به سوالی راجع به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و این که اگر این قانون در شورای نگهبان تایید شود آیا از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر؟ گفت : به ما اعلام کردند با در نظرگرفتن این که این قانون هنوز تایید نشده و بخشنامه ای جهت آن از سوی دولت صادر نشده هست، راجع به آن صحبت نکنیم. اجازه بدهید اول این قانون تایید شود و بعد راجع به آن صحبت کنیم.

سرپرست کلوب پرسپولیس می‌گوید بانک مرکزی پاسخی به نامه این کلوب جهت تخصیص داده شده است ارز نداده است. 

گرشاسبی هم چنین راجع به اوضاع علیرضا بیرانوند و آیا این بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر؟ گفت : علیرضا بیراوند، بازیکن پرسپولیس است و هر زمانی محرومیت ما از نقل و انتقالات تمام شود و جهت بیرانوند هم پیشنهاد خوب اروپایی که در ارزش او است به دست مان برسد، کمک می کنیم که او به اروپا برود. ما نمی خواهیم جلوی رشد بیرانوند را بگیریم.

وی در آخر راجع به این که با توجه به نوسانات قیمت ارز، روزانه ارزش ریالی قرارداد برانکو و بازیکنان خارجی پرسپولیس زیاد کردن پیدا می کند، گفت : این هم لطفی است که اقتصادانان ما انجام داده اند و به سر ما آمده است.

واژه های کلیدی: قانون | مرکزی | بازیکن | بازیکنان | بیرانوند | پرسپولیس | قرارداد بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار